Join The Community




Search

Saturday, February 19, 2011

Rumor : Liverpool Berminat utk Sign Georginio Wijnaldum dari Feyenoord

www.tips-fb.com

Rumor : Liverpool Berminat utk Sign Georginio Wijnaldum dari Feyenoord


Liverpool dilaporkan berminat utk mendapatkan khidmat pemain sayap Feyenoord, Georginio Wijnaldum pada musim perpindahan akan datang.

Pemain berusia 20-tahun itu boleh bermain sama ada di posisi sayap kanan atau lebih kepada posisi tengah padang telah dipantau oleh beberapa kelab ternama sejak beberapa bulan lepas, di mana AC Milan dan Real Madrid menunjukkan minat yg mendalam terhadap pemain ini.

Berdasarkan sumber di Belanda, Liverpool sendiri telah menghantar skuad pemerhati untuk melihat prestasi pemain ini ketika Feyenoord beraksi menentang Heracles.

Pemain antarabangsa Belanda bawah-21 ini menganggap penyerang Belanda yang kini bermain bersama Liverpool, Dirk Kuyt sebagai idolanya. Dipercayai mempunyai potensi besar dan bakal bergelar bintang dalam beberapa tahun akan datang, Wijnaldum memenuhi kriteria dan syarat-syarat  yang diletakkan pemilik Liverpool iaitu melaburkan duit ke atas pemain muda dan mempunyai "re-sale value" jika pemain ini ingin berpindah ke kelab lain pada masa akan datang.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...