Join The Community




Search

Friday, February 18, 2011

Berita Semasa : King Kenny Puas Hati Keputusan Seri di Prague

www.tips-fb.com

Berita Semasa : King Kenny Puas Hati Keputusan Seri di Prague


Bos Liverpool, Kenny Dalglish berpuas hati dgn perlawanan melawan Sparta Praha yang berkesudahan seri 0-0 dalam kempen Europa League.

The Reds yang berkunjung ke Prague dalam prestasi baik sblm itu, tidak terkalah dlm 6 perlawanan sebelumnya gagal utk membawa prestasi baik yang mereka pamerkan dlm liga EPL menyebabkan mereka hanya sekadar mampu seri 0-0 dgn Sparta Praha.

Kenny berkata "Ia adalah perlawanan agak sukar. 0-0 adalah keputusan yang adil dan saya berpuas hati. Memanglah kita hendakkan gol di tempat lawan, Tetapi seri sudah memadai"

Perlawanan ini juga menyaksikan King Kenny memberi peluang kepada Joe Cole dan Danny Wilson untuk membuktikan keupayaan mereka. Joe Cole diberi peluang menggantikan Fabio Aurelio dan diletakkan dibelakang penyerang. Sementara itu pemain muda, Danny Wilson bermain sbg pertahanan kiri(LB) dan mempamerkan aksi yg mantap.

Perlawanan ini nyata mampu memberi pengalaman berguna kepada beberapa pemain yang sudah lama tidak bermain akibat kecederaan dan juga beberapa pemain muda lain.

Perlawanan kedua yg bakal berlangsung di Anfield minggu hadapan diharapkan dapat menghadiahkan kita kemenangan dan sudah tentu kemasukan semula kapten kita, Steven Gerrard mampu memberi lebih ancaman di bahagian tengah.

1 comments:

bg sya lh..keputusan seri mmg x padan dgn liverpool...sepatutnya win, win, & win...nvrmind..liverpool ttp di hati wlau apapn..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...