Join The Community




Search

Wednesday, February 16, 2011

Match Preview : Sparta Prague - Liverpool (Europa League) 17/2/2011

www.tips-fb.com

Match Preview : Sparta Prague - Liverpool (Europa League) 17/2/2011

Liverpool
Steven Gerrard & Agger masih belum sembuh dari kecederaaan. 5 pemain muda dibawa oleh King Kenny ke Sparta iaitu Conor Coady, Jack Robinson, Tom Ince, John Flanagan dan Raheem Sterling. Selain itu, Andy Carroll juga dilaporkan ikut serta utk menonton perlawanan serta menimba pengetahuan nie.

Joe Cole dan Raul Meireles telah sembuh dari kecederaan masing2 dan dijangka diturunkan oleh Kenny bagi memastikan pihak kita menang perlawanan nie.

Sama ada Kuyt atau Ngog yang akan menjadi penyerang utama masih lagi tidak pasti. Rekod David Ngog utk perlawanan Europa League adalah amat baik.

Ini juga merupakan perlawanan pertama Europa League yang diuruskan oleh Kenny Dalglish.

Sparta Prague
A "surprise qualifier" kerana berjaya mengalahkan pasukan Palermo yang agak kuat. Mempunyai rekod yang baik di tempat sendiri - tidak pernah kalah. Dan sekarang nie berapa di kedudukan ke-2 dalam Czech League. Sesuatu yang perlu diberi perhatian oleh pasukan Liverpool.

Sparta telah bermain 2 perlawanan persahabatan pada bulan lepas, kalah 0-3 kepada Zenit dan seri 2-2 dgn Ukrainian side Dnipro (kalah tendangan penalti 8-9).

Barisan Kemungkinan Liverpool :-
( Formasi Pokok Krismas : 3-5-1-1)



23-Pemain Liverpool :-
Reina, Jones, Gulacsi, Johnson, Flanagan, Aurelio, Robinson, Kyrgiakos, Wilson, Carragher, Kelly, Skrtel, Meireles, Cole, Maxi, Jovanovic, Lucas, Coady, Ince, Sterling, Pacheco, Kuyt, Ngog.

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...