Join The Community




Search

Friday, February 18, 2011

Rumor : Jose Enrique Teruja Dikaitkan Dgn Liverpool

www.tips-fb.com

Rumor : Jose Enrique Teruja Dikaitkan Dgn Liverpool


Pemain pertahanan Newcastle United, Jose Enrique menyatakan beliau begitu teruja bila namanya dikaitkan dengan perpindahan ke Liverpool.

Pemain Sepanyol yg berusia 26-tahun itu berkata beliau begitu ingin menyertai kelab yg lebih besar dengan harapan dapat mewakili negara Sepanyol pada masa yg akan datang. Manchester United dan Aston Vila juga dikhabarkan berminat untuk mendapatkan khidmat pemain ini tetapi Liverpool dikatakan mendahului senarai utk mendapatkan pemain yang dianggarkan bernilai £6 million itu.

Liverpool Director of Football, Damien Comolli berkata dia amat berpuas hati dengan prestasi yang ditunjukkan oleh pemain left-back Newcastle United itu setelah beberapa kali pemerhatian yang dilakukannya.

Pemain yang masih berbaki 16 bulan kontrak dengan Newcastle United itu berkata dia berpuas hati dengan kelabnya sekarang tetapi sebagai pemain, dia ingin memenangi piala dan bermain untuk kelab ternama di masa yang akan datang.

-Left-back Spain sekarang nie pun sudah tua, Joan Capdevila. Elok sangat la masuk Liverpool utk mantapkan cara permainan seterusnya mungkin dipilih utk mewakili Spain.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...