Join The Community




Search

Wednesday, February 16, 2011

Berita Semasa : Gerrard Terlepas Peluang Beraksi Menentang Sparta Prague

www.tips-fb.com

Berita Semasa : Gerrard Terlepas Peluang Beraksi Menentang Sparta Prague


Kapten Liverpool, Steven Gerrard tidak dimasukkan ke dlm list pemain yang akan terbang ke Republik Czech kerana masih belum sembuh sepenuhnya daripada "Groin injury".

Center-back Daniel Agger juga tidak disenaraikan kerana juga mengalami kecederaan yang sama spt Stevie tetapi King Kenny telah menyenaraikan pemain muda Raheem Sterling untuk perlawanan menentang Sparta Prague.

Sterling, yang telah menjaringkan 5 gol pada hari Isnin lepas membolehkan kita menang besar 9-0 Southend United untuk FA Youth Cup. Sterling bakal menjadi pemain kelab yang paling muda sekiranya diturunkan beraksi menentang Sparta Prague, iaitu 16-tahun 71 hari.

Antara pemain muda lain yang disenaraikan oleh King Kenny untuk menentang Sparta Prague ialah Conor Coady, Tom Ince, John Flanagan dan Jack Robinson.

Joe Cole juga dilaporkan bakal beraksi setelah pulih daripada kecederaan lutut dan Raul Meireles juga sudah kembali sihat dan boleh kembali beraksi.

Senarai Pemain Utk Menentang Sparta Prague :-
Reina, Jones, Gulacsi, Johnson, Flanagan, Aurélio, Robinson, Kyrgiakos, Wilson, Carragher, Kelly, Skrtel, Meireles, Cole, Rodríguez, Jovanovic, Lucas, Coady, Ince, Sterling, Pacheco, Kuyt, Ngog.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...