Join The Community




Search

Saturday, March 12, 2011

Liverpool Calon Feveret Utk Sign Bek Kiri Taye Taiwo

www.tips-fb.com

Liverpool Calon Feveret Utk Sign Bek Kiri Taye Taiwo


Pemain Nigeria bertubuh besar yg sekarang sedang bermain di kelab Marseille, Taye Taiwo dikatakan enggan utk menandatangani kontrak baru dgn kelab itu. Taiwo yg tamat kontrak pada akhir musim ini akan menjadi free agent dan berhak utk bercakap dgn mana-mana kelab yg berminat, Liverpool dan Newcastle antara kelab yg berminat mendapatkan khidmat pemain bek kiri itu.


Pengurus Liverpool King Kenny mungkin mengalih perhatiannnya dlm pencarian bek kiri kepada Taiwo, kerana target utama Jose Enrique dijangka akan berpindah ke Milan.

Kelihatannya Liverpool menjadi calon feveret utk sign pemain antarabangsa Nigeria ini. Ini kerana Taiwo pernah berkata "Sekiranya saya ingin berpindah, saya tidak akan menyertai kelab kecil. Saya akan menyertai sama ada Manchester United, Chelsea, Liverpool atau Arsenal" .

"Saya tidak takut akan permainan yg lebih fizikal di England. Saya percaya saya mempunyai tahap pertahanan yg cukup baik utk tahap perlawanan di EPL".


Manchester United tidak mungkin sign pemain baru kerana sudah mempunyai Evra di bek kiri. Ashley Cole pula bek kiri utama Chelsea dan tidak mungkin Taiwo berminat utk menjadi pemain simpanan. Arsenal ada kemungkinan tetapi Liverpool adalah feveret kerana sudah banyak kali dikaitkan dengan pemain ini.



- Bagus pemain nie. Tapi Leighton Baines atau Coentrao calon paling layak. Lagipun Liverpool skrang dah ada duit..

2 comments:

baines..baines..baines..
rembat jek jiran sebelah punya bek kiri..
lgpun baines kn peminat liverpool..

duit lebih tu fokuskan utk beli holding midfielder n pemain winger laju...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...