Join The Community




Search

Tuesday, March 8, 2011

Liverpool Antara Pihak Yg Berminat Utk Sign 12M Spanish Starlet - Sergio Canales

www.tips-fb.com

Liverpool Berminat Utk Sign 12M Spanish Starlet - Sergio Canales


Liverpool dikaitkan dgn perpindahan bintang muda Sepanyol, Sergio Canales.

Pemain muda Real Madrid itu  adalah salah seorang pemain yg dilaporkan akan keluar dari Bernabeu, Pengurus Liverpool King Kenny adalah salah seorang pengurus yg berminat utk menyambar pemain berusia 20-tahun ini.

Florentino Perez, presiden Los Blancos dikhabarkan mahu membuang 7 pemain pada perpindahan akan datang, dlm usaha utk menyediakan dana secukupnya utk Jose Mourinho, mengikut laporan dari Sepanyol. Canales adalah salah seorang yg dijangka akan keluar mengikut laporan tersebut.



Canales dilihat kurang berpuas hati kerana peluang bermain terhad dan kecewa kerana kurang diberi kepercayaan utk bermain.



Sport.Co.uk mendakwa, pemain ini sekarang dianggarkan bernila 12M, dgn Liverpool adalah salah satu kelab yg berminat utk membawa pemain ini ke liga EPL.

Arsenal juga dilihat berminat utk mendapatkan khidmat pemain ini, the Gunners telah dikaitkan pada perpindahan yg lepas.

Liverpool akan menentang kelab-kelab lain utk mendapatkan pemain muda ini ataupun pemain muda berbakat lain. Dan buktinya pada Januari lepas, pemilik Liverpool telah menunjukkan mereka mempunyai dana yg secukupnya utk dibelanja bg membawa pemain muda berkualiti utk membina semula skuad Liverpool.

King Kenny juga telah menyatakan yg dia akan berbelanja lagi pada akhir musim ini, dan Canales adalah salah seorang pemain yg memnuhi kriteria yg pemilik Liverpool mahukan iaitu, muda dan berkualiti.




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...