Join The Community




Search

Friday, May 6, 2011

Tahniah Spearing - Sign Kontrak Lanjutan Dgn LFC

www.tips-fb.com

Tahniah Spearing - Sign Kontrak Lanjutan Dgn LFC


Liverpool Midfielder, Jay "Budak Jahat" Spearing telah sign kontrak lanjutan utk kekal bersama LFC.

Pemain midfield berusia 22-thn, yg telah membuat 8 penampilan utk first team musim ini telah mengikut jejak langkah Lucas Leiva dan Dirk Kuyt masing-masing telah menandatangani kontrak lanjutan utk kekal di Anfield.

"Jay telah bekerja keras dan telah melakukan tugasnya dengan baik", kata Damien Comolli.

"Komitmen serta work rate yg ditunjukkan oleh Jay begitu baik dan sejak dia bermain dalam first team, saya rasa dia telah banyak improvement".


Apa yang dikata oleh Comolli tue memang betul. Sejak diberi peluang bermain dalam first team, Jay Spearing telah menunjukkan peningkatan yg boleh dibanggakan. Selain mampu mengasak serta tackle lawan, kualiti passing nya telah bertambah baik. Dia juga dilihat tidak takut utk bergerak lebih ke hadapan dan melakukan sepakan volley jarak jauh bila diperlukan utk membantu serangan.

Sejak ketiadaan kapten Steven Gerrard, gandingan Jay Spearing-Lucas yg diguna King Kenny utk mengawal bahagian midfield dilihat begitu berkesan. Bahagian midfield Liverpool dilihat mampu mengekang pergerakan pihak lawan kerana workrate yg ditunjukkan oleh Spearing-Lucas sepanjang perlawanan.




-Tahniah Jay Spearing..Keep up da gud work..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...