Join The Community




Search

Sunday, March 20, 2011

Match EPL Preview : Sunderland vs LFC (20/3/2011)

www.tips-fb.com

Match EPL Preview : Sunderland vs LFC (20/3/2011)



Harap kesedihan skuad LFC tersingkir dari Europa League tidak berpanjangan. King Kenny dan pembantunya perlu memberi semangat kepada pasukan bimbingannya supaya teruskan perjuangan dalam EPL utk memburu tempat ke-5. 3 mata utk perlawanan ini adalah amat penting sekiranya mahu melihat impian utk mencapai tempat ke-5 terus hidup.



Berita LFC Sebelum Match
Daniel Agger dan Luis Suarez dijangka akan kembali dalam kesebelasan utama LFC.

Kehadiran Suarez ke dalam skuad harapnya dapat memberi kelebihan kpd LFC kerana dia mempunyai pace, gerakan licik serta kreatif.  Ini adalah faktor2 yg LFC tiada ketika melawan SC Braga pada Khamis lepas. Suarez telah kembali dlm pasukan, dan dengan kreativitinya kita mungkin berpeluang cerah utk menang.

Steven Gerrard, Jonjo, Kelly dan Fabio Aurelio tiada dalam skuad kerana masih lagi dalam proses pemulihan. Gerrard dan Jonjo dilihat telah kembali menjalani latihan ringan.

King Kenny mungkin tidak akan menurunkan Andy Carroll pada masa pertama. Ini kerana King Kenny perlu berhati-hati agar Carroll tidak tercedera lagi kerana dia baru sahaja bermain pada Khamis lepas. Bermain 2 perlawanan 90 minit dalam 3 hari mungkin terlalu berisiko utk Carroll yg baru sahaja pulih.


Formasi( Sekiranya Carroll diturunkan ) :-

( Formasi 4-4-2 )


( Formasi 4-3-3 / 4-2-3-1 )


- Kamon LFC..lupakan yg lepas, tumpukan perhatian utk lawan Sunderland..Harap2 xder lagi bola pantai yg berada di tengah padang..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...