Join The Community




Search

Friday, March 25, 2011

Kecederaan Suarez Tidak Serius - Dijangka Beraksi Menentang West Brom

www.tips-fb.com

Kecederaan Suarez Tidak Serius Seperti yg Disangka


Liverpool no.7, Luis Suarez yakin dia akan kembali cergas dapat bermain perlawanan seterusnya menentang West Brom walaupun mengalami kecederaan pada perlawanan sebelum ini ketika kita menang 2-0 melawan Sunderland.

Penyerang antarabangsa Uruguay tidak dapat beraksi utk mewakili negaranya melawan Estonia pada hari Jumaat ini dan perlawanan persahabatan vs Republic of Ireland pada Selasa minggu hadapan.

Kecederaan yg dialaminya tidak serius seperti yg disangka dan Suarez telah menyatakan yg dia yakin akan kembali cergas utk perlawanan menentang West Brom
.
Dia berkata dalam Twitter "Sekarang berada di Liverpool. Berlatih utk persedian perlawanan berikutnya. Saya bertuah kerana kecederaan tidak seburuk yg disangka dan akan kembali pulih sedikit masa lagi. Saya cuma rasa sedih kerana tidak dapat bermain utk Uruguay".



-Semuga cepat sembuh. Pastu berikan persembahan terbaik ketika lawan West Brom. Bagi nightmare sket kat defender West Brom..Kalau boleh, bagi Pak Cik Roy pening sampai garu muka die xhenti-henti..

2 comments:

Haha..btol2.bg Roy garu muka banyak-banyak..

Mujur la Suarez x join squad Uruguay..kot2 injured plak xleh main lwn WBA.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...