Join The Community




Search

Wednesday, March 16, 2011

Liverpool Target Nolito Ingin Tinggalkan Barcelona Akhir Musim Ini

www.tips-fb.com

Liverpool Target Nolito Ingin Tinggalkan Barcelona Akhir Musim Ini


Liverpool target penyerang Nolito, dikhabarkan akan meninggalkan Barcelona pada akhir musim ini.

Pemain berusia 24-tahun dikatakan hanya mempunyai peluang yg sedikit utk membuat penampilan di first team, hanya 2 kali bermain utk first team di bawah kendalian Pep Guardiola. Liverpool FC dilaporkan berminat utk membawa pemain ini ke England.

Nolito bermain mantap di pasukan Barca B, di mana telah menjaringkan 13 gol utk pasukan pada musim ini dlm Spanish Segunda.

Club vice president Josep Maria Bartomeu telah melakukan beberapa usaha utk mengelak dari Nolito berpindah, tetapi mengaku kemungkinan yg Nolito akan berpindah akan terjadi selepas gagal memenuhi beberapa syarat & terma yg ditetapkan oleh pemain itu.

"Kami telah menawarkannya lanjutan kontrak tetapi dia tidak menerimanya".


Liverpool telah banyak kali memantau aksi pemain ini dan berminat utk mendapatkan khidmatnya pada perpindahan akan datang.

Kenny Dalglish walaupun telah berbelanja besar pada perpindahan lepas, membawa masuk penyerang Andy Carroll dan Luis Suarez ( total £55M ), masih berhasrat utk membawa seorang lagi penyerang  bagi memantapkan barisan hadapan skuad Liverpool FC pada musim 2011/12.

NESV dijangka akan menyokong keputusan Kenny dan akan menyediakan dana yg secukupnya utk Kenny utk perpindahan akan datang.


-Hrmm..kenapa King Kenny xberikan sahaja peluang kpd Dani Pacheco utk beraksi first-team. Rasanya Pacheco pn bagus..Skali Pacheco yg blah sebab xdapat peluang beraksi..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...