Join The Community




Search

Sunday, March 13, 2011

Kontrak 2 Tahun Utk Kenny + Transfer Fund

www.tips-fb.com

Kontrak 2 Tahun Utk Kenny + Transfer Fund


Laporan menyatakan lagenda Kop, Kenny Dalglish telah ditawarkan kontrak selama 2 tahun dan jumlah transfer fund yg mencukupi utk perpindahan akan datang bagi membawa Liverpool FC kembali ke tahap yg sepatutnya, iaitu Top 4 di dalam liga EPL.

Sebagaimana yg kita tahu, King Kenny telah membawa tranformasi yg begitu besar kpd LFC sejak dilantik menjadi pengurus sementara. Beliau berjaya mengubah pasukan yg suram kembali ceria dan berjaya menerapkan mentaliti yg betul bg menghadapi sesebuah perlawanan. Selain itu, formasi dan taktikal yg diaplikasikannya telah diterima baik oleh pemain. Buktinya kita berada di posisi ke-6 dan kembali kompetitif.


Selain itu, owner Liverpool juga telah memastikan yg transfer fund yg secukupnya akan disediakan utk musim perpindahan akan datang bagi menguatkan pasukan di musim baru 2011/12.

Dalglish telah diberitahu yg beliau akan mempunyai transfer fund yg banyak - Dan Comolli dilihat sibuk menyediakan short list pemain bagi membeli beberapa pemain bintang di akhir musim ini.


-Berita yg ditunggu peminat. Xder orang lain yg lebih memahami LFC selain Kenny. Peminat pn suka..Congrats and keep up the gud work..

1 comments:

terbaik kenny...bgusla...sjak dia ada...liver kembali bsinar...tkpa slow2..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...