Join The Community




Search

Tuesday, February 22, 2011

Rumor : Martin Skrtel Menafikan Laporan Mengaitkannya Dgn Wolfsburg

www.tips-fb.com

Rumor : Martin Skrtel Menafikan Laporan Mengaitkannya Dgn Wolfsburg


Martin Skrtel tiada keinginan utk meninggalkan kelab Liverpool dan menyatakan dia tidak tahu menahu tentang laporan mengaitkannya dengan perpindahan ke Wolfsburg.


Pemain antarabangsa Slovakia berpindah ke Liverpool dari Zenit St. Petersburg pada January 2008, berkata dia gembira berada di Anfield dan tiada keinginan utk berpindah buat masa sekarang.

"Saya hanya tahu tentang Wolfsburg berminat mendapatkan khidmat saya dari Internet dan tidak tahu sama ada berita ini benar atau tidak, " kata pemain berusia 26-tahun yang masih mempunyai baki kontrak selama 3 tahun setengah di Liverpool FC.

"Tetapi yang pastinya - Saya mempunyai kontrak dgn Liverpool dan saya gembira di sini, saya tidak akan ke mana-mana sekiranya kelab masih gembira dgn khidmat saya. "

1 comments:

bro (pemilik blog ini)
saya dari minat la tengok bro
up to date
nak join kami di http://blog.my-liverpoolfc.com/
sebagai penulis di blog ini....
kalau berminat boleh x add saya di FB Darion Daron
nanti kita bincang lebih lanjut

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...