Join The Community




Search

Saturday, February 26, 2011

EPL Match Preview : West Ham FC - Liverpool FC (27/2/2011)

www.tips-fb.com

EPL Match Preview : West Ham FC - Liverpool FC (27/2/2011)


Liverpool akan berkunjung ke Upton Park utk perlawanan menentang anak didik Avram Grant. Liverpool dilihat mampu utk mengekalkan prestasi terbaik mereka dikala West Ham sekarang tertekan utk mengelak Zon Penyingkiran.

Berita Dari West Ham United FC

Matthew Upson (Achilles) menjalani sesi latihan ringan pada hari Jumaat tetapi mungkin tidak akan terlibat dlm perlawanan menentang Liverpool.

Victor Obinna dikhabarkan masih lg bergelut dengan kecederaan kaki manakala Robbie Keane juga masih tercedera(calf strain). Kieron Dyer masih tinggal 2 minggu utk pulih sepenuhnya dan Jack Collison masih menjalani pemulihan akibat kecederaan lutut and hanya akan kembali bulan depan.

Danny Gabbidon telah pulih sepenuhnya dan mungkin akan bermain.


Berita Dari LFC
Kapten Liverpool, Steven Gerrard mungkin akan kembali setelah tidak bermain 3 perlawanan akibat kecederaan. King Kenny berkata Stevie sudah hampir utk pulih sepenuhnya.

Martin Kelly dan Daniel Agger masih lagi tidak dapat dipastikan dapat bermain atau tidak kerana telah tercedera ketika perlawanan Europa League menentang Sparta Praha. Glen Johnson dan Fabio Aurelio juga masih lagi tercedera.

Andy Carroll masih meneruskan sesi pemulihan dan King Kenny mengatakan perlawanan menentang West Ham adalah terlalu awal utk Carroll tetapi ada kemungkinan utknya bermain.

Joe Cole dilihat sudah pulih sepenuhnya ketika menentang Sparta Praha dan mungkin diberi peluang utk beraksi oleh King Kenny.

Yang pasti, Luis Suarez kembali utk mengetuai bahagian serangan setelah tidak dapat bermain perlawanan Europa League.


Formasi Kemungkinan LFC(4-2-3-1)/ (4-4-1-1):

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...