Join The Community




Search

Wednesday, February 23, 2011

Match Preview : Liverpool - Sparta Prague (2nd Leg)

www.tips-fb.com

Match Preview : Liverpool - Sparta Prague (2nd Leg)



Overview
Perlawanan timbal-balik Europa League akan berlangsung di padang Anfield, di mana Liverpool akan menentang Sparta Prague. Perlawanan pertama menyaksikan kedua-dua pasukan gagal utk merebut peluang, menyumbat gol dalam masa 90 minit.

Bermain di tempat sendiri, harapan sememangnya diletakkan kepada kelab Liverpool utk memenangi perlawanan ini. Liverpool mengharapakan kemenangan utk membolehkan pasukan masuk ke suku akhir kerana mungkin piala Europa League shj yang akan dapat dimenangi utk musim ini.

Berita Terkini Pasukan Liverpool
Kapten Liverpool, Steven Gerrard masih lg belum sembuh sepenuhnya dan King Kenny tidak akan mengambil risiko utk memasukkan Stevie ke dlm barisan kesebelasan utama walaupun namanya ada di dalam skuad. Andy Carroll masih lagi meneruskan proses pemulihannya manakala Luis Suarez pula tidak dapat beraksi dlm Europa League.

Berita baiknya, Daniel Agger, Martin Kelly dan juga Martin Skrtel akan kembali ke dlm skuad.

Barisan Pemain:-
Reina, Kyrgiakos, Carragher, Wilson, Agger, Skrtel, Kelly, Johnson, Rodriguez, Meireles, Lucas, Gerrard, Cole, Spearing, Kuyt, Ngog, Pacheco, Jovanovic, Poulsen, Gulacsi.


Formasi Kemungkinan :-
 (3-5-1-1)

atau

(4-4-2)


Ramalan Keputusan :-
2-0
King Kenny dan Steve Clarke mungkin telah merangka strategi terbaik utk pasukan bagi membolehkan kita menang perlawanan ini. Walaupun Kapten Steven Gerrard tiada.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...