Join The Community




Search

Saturday, April 2, 2011

Match EPL Preview : West Brom - Liverpool (2/4/2011)

www.tips-fb.com

Match EPL Preview : West Brom - Liverpool (2/4/2011)


Liverpool FC akan berkunjung ke stadium The Hawthorns utk menentang West Brom, pasukan yg kini dibimbing oleh ex-Liverpool bos, Pak Cik Roy Hodgson. King Kenny sudah tentu inginkan kemenangan dalam perlawanan ini utk menghidupkan peluang Liverpool bagi mencapai tempat ke-5 dlm liga EPL.

Pemain LFC yg bermain utk perlawanan antarabangsa minggu lepas( Glen Johnson, Andy Carroll, Raul Meireles, Dirk Kuyt) kembali semula ke Melwood tanpa apa-apa kecederaan dan sudah tentu berita ini melegakan hati King Kenny.

Berita Semasa LFC
Kapten Steven Gerrard dilaporkan telah kembali cergas dan pulih. Bagaimanapun keputusan utk menurunkan Gerrard sepenuh masa atau separuh masa bergantung kepada pengurus LFC, King Kenny. King Kenny mungkin tidak mahu merisikokan Gerrard dan dijangka Jay Spearing akan sekali lagi diberi peluang bermain di tempat Gerrard utk perlawanan ini.

Bek kiri Fabio Aurelio juga kembali berlatih minggu ini selepas sebulan berehat ekoran kecederaan hamstring yg dialaminya. Bek kanan Martin Kelly masih lagi belum pulih dari kecederaan dan mungkin tidak akan bermain lagi utk baki perlawanan musim ini.


Midfielder Jonjo Shelvey juga kembali ke dalam skuad.

Bahagian serangan Liverpool akan melihat gandingan mantap Luis Suarez dan Andy Carroll utk kali ke-2.

Barisan Skuad LFC :
Reina, Carragher, Skrtel, Agger, Johnson, Lucas, Gerrard, Spearing, Kuyt, Meireles, Suarez, Carroll, Gulacsi, Kyrgiakos, Wilson, Poulsen, Rodriguez, Cole, Ngog, Flanagan.


Formasi LFC :-

 
atau;

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...