Join The Community




Search

Wednesday, March 2, 2011

Andy Carroll Sudah Bersedia Gempur Kubu Man. United

www.tips-fb.com

Andy Carroll Sudah Bersedia Gempur Kubu Man. United


Yeahh...Berita yang ditunggu-tunggu oleh peminat Liverpool seluruh dunia. Andy Carroll, no. 9 telah membuktikan kepada jurulatih Liverpool bahawa dia sudah pulih sepenuhnya


The Mirror berkata Carroll telah bersedia utk melakukan Liverpool debutnya di Anfield pada minggu ini

Pemain yg paling mahal dalam sejarah British itu berkemungkinan besar akan bermain menentang seteru utama Liverpool, Manchester United FC selepas melakukan sesi latihan intensif kelmarin.

Carroll dilaporkan telah kembali menyertai pemain Liverpool yg lain utk sesi latihan di Melwood dan King Kenny juga sempat mengadakan perlawanan singkat selepas itu. Selepas terlibat dalam perlawanan singkat, Carroll menyatakan pehanya tidak merasa sakit dan kelihatan tiada masalah.

Perlawanan itu mungkin antara persiapan yg disediakan Kin Kenny bg menghadapi Manchester United kerana dlm perlawanan itu menyaksikan Kenny menggandingkan Luis Suarez dgn Carroll di bahagian serangan.



-Sekarang terpulang kpd King Kenny sama ada nk bg Carroll main 90 minit penuh atau main utk masa ke-2. Vidic & Ferdinand xde kat tengah, peluang terbaik utk Carroll buat gol.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...