Join The Community




Search

Friday, April 29, 2011

Match EPL Preview : Liverpool vs Newcastle (30/4/2011)

www.tips-fb.com

Match EPL Preview Week 35 : Liverpool vs Newcastle  (30/4/2011)


King Kenny dan seluruh peminat Liverpool tentunya mahukan penyerang no.9 Hadi Khairul aka Andy Carroll cergas agar dia dapat kembali ke dalam skuad utk menentang bekas pasukan lamanya, Newcastle United FC.

Carroll tidak beraksi ketika LFC menang bergaya 5-0 ke atas Birmingham City minggu lepas ekoran kecederaan lutut yg dialaminya. Sama ada dia cukup cergas utk menghadapi kelab lamanya akan ditentukan oleh pasukan medical di Melwood.

Sekiranya diturunkan, formasi yg akan diguna mungkin 4-3-3 di mana Carroll bergandingan dgn Suarez dan Dirk Kuyt ataupun 4-4-2. Hero hat-trick LFC utk minggu lepas, Maxi akan kembali ke bangku simpanan.

Jika didapati Carroll tidak cergas sepenuhnya, King Kenny sudah tentu akan menggunakan formasi yg menghadiahkan LFC 5 gol pd minggu lepas, iaitu formasi diamond 4-3-1-2.

Pemain muda Flanagan dan Jack Robinson dijangka akan sekali lagi diberi peluang utk mengisi posisi bek kiri dan kanan kerana pemain utama Glen Johnson dan Fabio Aurelio masih lagi injured. Walau bagaimanapun, Glen dilihat sudah kembali berlatih bersama skuad utama LFC.



Formasi vs Newcastle:-

(Formasi 4-3-3)
 

(Formasi 4-4-2)
 

(Formasi 4-3-1-2 Diamond)

-Xkiralah formasi apapun guna, yang penting bg persembahan yg mantap..Kali nie nak tengok Suarez score plak.

2 comments:

meireles x sesuai posisi winger..

Harap Liver main cantik mcm lwn Brum ari tue..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...