Join The Community




Search

Sunday, September 23, 2012

MU Penalti......Bullshittt !!!

www.tips-fb.com

Syiaalll!!!

Aku xpaham apsal tiap kali game Liverpool, yg jadi referee utk game nie akan bias utk pihak lawan.

Cam harammmm...

Moral aku memang dh down giler..

Kalau lepas game nie kalah lagi aku xtau la ape nk cakap.

Punca Masalah:-
Performance Reina dh turun, Lucas injured, xder Striker baru masuk, style of play yg baru, jadual perlawanan yg susah utk d perlawanan awal antara penyebab kejatuhan Liverpool setakat nie.

Satu lg aku nk komen tentang Suarez. Tak dinafikan aku suka dgn SKILLS suarez. Tapi biler terlalu banyak guna aku dh jadi menyampah. Setakat 1 2 menyelit tu OK la. Nie dh lepas 2 player pn nk menyelit lagi, mcm dh xder player Liverpool yg lain kt sekeliling die.

So, sehingga game yg seterusnya bermula( tue pn xtaw menang ke kalah ) maka terpaksalah menahan cacian serta makian member2.

Liverpool, kelab yg khabarnya target utk kembali ke top 4 EPL berada antara kelompok terbawah liga. Sad but Truth.

Yg Baik Dari Game Nie:
-Suso main aku memang suka. Kalau la Jonjo xdpt kad merah aku rasa impak Suso lagi hebat kot.
-Sterling menyerlah seperti biasa yg menjadikan dia semakin matang. Itu yg kita perlukan.

-pokdin-

3 comments:

last skali xbley blah.. ade jordan henderson.. 3player ni sbnrnya minat dgn mu tp xdpt msk mu sbb livpool rival mu.. YNWA!!

takpayh cari striker..
tiki taka tak perlukan striker.utk game akan dtg ce cube jgn bagi suarez main,cam siyal.asik nk harapkan belas kesian ref yg meminati MU.mmg tak jadi ape laaa.jonjo pn bnyk tunggu bola nasib depan gol,
cam hampeh...

setuju dengan pendapat Pokdin tentang Reina declining performance and Suarez dribble yang terlebih-lebih. Reina dah terlalu selesa dengan first keeper position selama ni, Reina perlukan saingan yang hebat dari goalkeeper Liverpool yang lain. With good competition for the first position, players yang involve akan improve secara tidak langsung. Suarez memang kita akui dia memang pandai dribble, but if dah selalu sangat buat, defender opponents pun dah boleh baca style of play Suarez. Yang menarik season ni is the emerging of youth talent to enter first team sheets. Memang menarik, Brendan approach yang lebih terbuka untuk youth player memang menampakkan hasil.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...