Join The Community




Search

Friday, September 14, 2012

Joe Allen - Standard Chartered Player of the Month : August

www.tips-fb.com

Joe Allen - Standard Chartered Player of the Month : August


Layakkah Joe Allen menang anugerah nie bulan lepas? Sememangnya YA.

Kalau ikut kiraan, Joe Allen dipilih peminat 38%, adik Raheem Sterling dapat 26% dan abam Luis Suarez dapat 18%.

Walaupun sedih tengok Lucas xder kat bahagian enjin Liverpool, tapi kemasukan Allen sedikit sebanyak mengurangkan kesedihan aku. Cara dia short passing, pressing nampak menarik. Allen jgk aku tengok berani utk bergerak ke hadapan bila Liverpool dlm mode serangan. Selain tue, sedikit sebanyak ada jgk la dia membuat passing ala2 Lucas.

Kalau Sahin dah settle down, aku rasa gandingan Sahin-Allen akan menjadi kat bahagian tengah. Kalau Sahin still  x settle down, aku suggest Rodgers drop Gerrard main deep bergandingan dgn Allen. Aku nak2 sangat Jonjo main kt bhgn belakang Striker.

Nie antara performance Joe Allen yg aku kire agak mantap walaupun baru 2/3 game die main utk Liverpool:-



Congrats to Joe Allen. You deserve it. Setuju?


-pokdin-

1 comments:

setakat ni paling layak....harap2 maintain lama skit kehebatan tu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...