Join The Community




Search

Wednesday, August 22, 2012

Bolton Nak Jay Spearing? Ambik la

www.tips-fb.com

Bolton Nak Jay Spearing? Ambik la

Kalau mengikut desas-desus terkini, Bolton punya bos Pak Cik Owen Coyle nak ambik Jay Spearing, buat pinjaman sementara waktu.



Pak Cik Owen ada bagitau media yg posisi yg mahu dia perkuat musim nie adalah posisi Defensive midfield.
Dan dia berminat utk mengambil Jay Spearing utk memperkuat bahagian pertahanan tengah utk musim ini.

Abam Jay nie aku tengok boleh main posisi nie tapi x konsisten, lagipun dia main dlm kesebelasan utama, aku memang x yakin die boleh marking & buat tackle yg baik mcm Lucas. Lagi satu dia punya positioning memang xleh blah. Aku rasa pemain tengah pihak lawan boleh senang2 je buat volley kalo dia ada kt tengah.

Bagi aku, elok sangat la Jay Spearing pergi menambah pengalaman kt Bolton. Dah ramai player pergi ke sana & bila balik semula ke kelab asal, banyak peningkatan dicapai sepanjang dipinjamkan ke Bolton.

Lagipun aku rasa Liverpool season nie, bukan season utk mengetest pemain2, sebaliknya memang mahu berada kembali dalam top 5 EPL. So pemain2 yg berada dlm kesebelasan utama, mahupun dekat bangku simpanan kena la power2 sket.

Masa utk menguji pemain dah xder dah kalau betol2 nak capai target top 4. Kalau dapat Nuri Sahin on loan, aku rasa dah lama Jay Spearing nie dipinjamkan.

Malangnya abam Nuri Sahin nak masuk Arsenal sbb boleh main Champion League katanya. Melepas top loan target Brendan Rodgers.


Kalau betul jadi, selamat maju jaya la kat abam Jay Spearing.

-pokdin-

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...