Join The Community




Search

Saturday, July 23, 2011

KD Target Pemain Muda, Alexander Milosevic Utk Posisi Center Back

www.tips-fb.com

KD Target Pemain Muda, Alexander Milosevic Utk Posisi Center Back


Laporan mengatakan Kenny Dalglish berminat untuk membawa pemain muda Swedish berprofail tinggi, Alexander Milosevic dari AIK ke Anfield bagi mengisi posisi center back.

Milosevic adalah antara center back top prospek di Sweden dan dilaporkan beberapa kelab besar juga memantau prestasi serta situasi terkini Milosevic.

Rumor mendapati LFC scouts telah memantau aksi & prestasi Milosevic sejak kebelakangan ini.

Pemain berusia 19-thn ini telah menunjukkan prestasi memberangsangkan utk pasukan Sweden bawah-21 serta di kelabnya terkini iaitu AIK. Milosevic dianggarkan bernilai sekitar £2 - £4M sebelum ini telah dikaitkan dengan kelab Arsenal dan juga Sunderland.

Milosevic boleh dibandingkan dengan center back Sotirios Kyrgiakos(Soto) kerana mempunyai susuk tubuh yg besar serta tinggi (6ft 3') dan KD melihat Milosevic sebagai pengganti jangka panjang utk Soto.



-Bagus la kalo nk beli. Tapi jgn jadi mcm Danny Wilson sudah. Beli, pastu jarang diberi peluang.

3 comments:

dah dpt yg layak jgn umum kat kelab2 lain kerana kita tahu apa yg KD nak kelab lain akan cuba rampas seperti Young/Clincy/Matta/J Enrique/Jones/S Dann...dapatkan dulu persetujuan baru kita umumkan ...moga plyer nie baguss.YNWA WD PENANGKIA

game ngan HULL CITY akan gandingkan yg terbaik...HENDERSON/ADAM/DOWNING/DONI
YNWA WD PENANGKIA...

Saya berpikir bahwa salah satu hal yang saya benci tentang Kenny Dalglish adalah bahwa dia begitu keras kepala dan hanya membeli pemain muda, dan itu baik untuk membeli pemain muda, tapi dia harus membeli pemain muda terbaik, pemain atas rata-rata

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...